یزد، خیابان کاشانی، کوچه بیمارستان بهمن، پلاک 95، کلینیک بهکام
09109001711-03531380141-03536281888

قوانین و مقررات

به نام خدا

قوانین و مقررات سایت کلینیک بهکام

ضمن تشکر از انتخاب شما، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین بهکام است، تقاضا میشود آ ن را به دقت مطالعه فرمایید.

ماده ۱) ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هرگونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است سفارش را ثبت نماید.

ماده۲) ثبت سفارش و استعلام با توجه به آنکه موجودی محصولات و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازم است مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند و سپس محصول خود را سفارش دهند.

ماده۳) مدت زمان دریافت پاسخ و دریافت محصول سفارش داده شده:

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش بطور معمول حداقل ۲ تا ۵ ساعت کاری پس از ثبت سفارش، برای مشتریان ارسال می گردد. و حداکثر زمان دریافت محصول در شهر یزد تا ۵ساعت بعد ، و در شهرهای دیگر تا دو روز کاری بعد از سفارش خواهد بود در غیر اینصورت و عدم دریافت محصول بعد از زمان مطرح شده  مشتری می تواند با کلینیک تماس بگیرد و اطلاع دهد و درخواست عودت وجه نماید.

نوجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیر اینصورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

ماده۴)روشهای پرداخت:

تمام مشتریان ساکن شهر یزد و دیگر شهرها لازمست کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

ماده۵) روشهای ارسال:

سفارشات شهر یزد  از طریق آژانس یا پیک موتوری  تحویل مشتری می شود و سفارشات سایر نقاط کشور از طریق پست تیپاکس ارسال می گردد و هزینه های ارسالی به عهده خود مشتری می باشد.

ماده۶) نکات مهم در هنگام تحویل:

سفارشهای ارسالی یزد به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوادث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۵ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل میگرند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل حضور داشته باشند در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن نیز برعهده خود مشتری می باشد. مشتریان محترم موظفند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از باز کردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش شده را با کالای تحویلی مطابقت داده  و در صورت مغایرت از تحویل  گرفتن خودداری نمایند.

ماده۷) کلینیک بعداز تحویل دادن محصول هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و محصول عودت نخواهد شد.

ماده۸) محصولات در صورتیکه تخفیف داشته یاشند در سایت مشخص می شود و مشتری مبلغ قابل پرداخت را واریز میکند. غیر اینصورت تخفیفی وجود ندارد.

سایت کلینیک بهکام بجز آدرسwww.behkamclinic.com  هیچگونه مرجع رسمی دیگر ندارد. درصورتیکه کلینیک بخواهد از طریق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتما آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیر مجاز از نام بهکام استفاده نموده باشند پاسخگو نخواهد بود.

ماده۹) جهت خرید آنلاین خدمات کلینیک، مانند مشاوره حضوری وغیرحضوری و شرکت در دوره های آموزشی، بعد از پرداخت مبلغ، ثبت نام شما انجام گرفته و بقیه مراحل اطلاع رسانی و انجام خواهندخواهد شد.

ماده ۱۰) در صورت انصراف شرکت در دوره چنانچه تا ۲۴ ساعت قبل از شروع دوره به کلینیک اطلاع داده شود، مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد.

قوانین بهکام مشتمل بر ۱۰ ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و و لذا هرگونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و کلینیک مسئولیتی در برابر آنها ندارد.